پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

خودرو‌ها و موتور‌های متخلف چهارشنبه سوری ۸ ماه توقیف خواهند شد

  • کد خبر: ۲۱۷۰۱۴
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
خودرو‌ها و موتور‌های متخلف چهارشنبه سوری ۸ ماه توقیف خواهند شد
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به خودرو‌ها و متور‌های هنجارشکن چهارشنبه آخر سال هشدار داد و از توقیف ۸ ماهه این وسایل نقلیه خبر داد.

سردار سرتیپ احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: هم اکنون در بوستان ملت مستقر هستیم و شرایط کلی شهر تحت کنترل ماست و خوشبختانه شهروندان گرامی نیز همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند.

وی ادامه داد: با توجه به کشف و انهدام بیش از ۵۰۰ هزار ماده محترقه خطرناک و انهدام یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه، امسال شاهد شبی آرام در سطح شهر هستیم وتوصیه ما به خانواده‌های گرامی، رعایت نکات ایمنی و انضباط ترافیکی می‌باشد.

سرتیپ نگهبان، اما خطاب به خاطیان چهارشنبه آخر سال هشدار داد: چنانچه در این شب، خودرو یا موتورسیکلتی در سطح شهر و معابر اصلی که محل تردد مردم و فضای کسب و کار محسوب می‌شود هنجارشکی کنند، پلیس با ثبت پلاک این وسایل نقلیه از طریق دوربین‌های شهری با متخلفان برخورد و وسیله نقلیه نیز به مدت ۸ ماه به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این جریمه، افراد خاطی نیز به دستگاه قضائی معرفی شده و باید پاسخگوی رفتار نابهنجار خود در برابر مقام محترم قضایی باشند.

فرمانده انتظامی مشهد و جانشین فراجا خراسان رضوی در مورد اماکن تجمع مردم نیز تصریح کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر مشهد جهت تجمع مجاز، اعلام و انتخاب نشده است و از نظر پلیس ایمن نیست؛ بنابراین در صورت هرگونه توقف و سد معبر، با خاطیان برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->